Wysłany: 2008-01-08, 11:54 Problem z kontynuacja licencji
Dzień Dobry.
Gratuluję pomysłu z powstaniem forum..
Jestem Waszym klientem już 3 rok jak dotąd bardzo zadowolonym. Jednak mój problem zaczął się ( w ogóle z komputerem) jak syn wyjechał do Stanów :| ale to nie ważne.
Kupiłem kontynuacje, zainstalowałem. Widzę że program jest nowy ale mówi mi że licencja nie ważna i nie wiem co zrobić. Chyba mam coś nie tak z kluczem źle wgrałem czy coś. Może mi ktoś pomóc.. Jak nie to pozwolę sobie zadzwonić do Pani Beatki, ona zawsze pomocna :)
Pozdrawiam
Aleksander Z.
Prawdopodobnie z jakis przyczyn nie skopiowal sie Panu klucz.
1. Prosze otworzyc Moj komputer - dwa razy klknac lewym klawiszem myszy.
2. Kliknac prawym klawiszem myszy na plycie CD i wybrac z rozwinietego menu Eksploruj.
3. Nastepnie prosze wybrac (dwa razy kliknac lewym klawiszem myszy) katalog Klucze.
4. Prosze klinac prawym klawiszem myszy na pliku drweb32.key
5. Z rozwinietego menu prosze wybrac kopuj.
6. Ponownie otwieramy moj komputer.
7. Otwieramy katalog Program Files a nastepnie DrWeb
8. Klikamy w pustym miejscu prawym klawiszem myszy i wybrac Wklej.
Powinno pojawic sie zapytanie o zastapienie istniejacego juz pliku. Prosze odpowiedziec Tak. Po ponownym uruchomieniu komputera powinno byc wszytsko poprawnie.
Aby sprawdzic czy licencja jest aktualna prosze wybrac np po uruchomieniu skanera ktorego ikona znajduje sie na pulpicie w menu Pomoc pozycje Informacje W wyswietlonym oknie z informacjami o programie znajduja sie m.in. informacje o dacie wygasniecia licencji i nazwie uzytkownika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum