|
Forum programu Dr.WEB Forum użytkowników programu Dr.WEB |
|
CureIt! - problem z skanerem on -line dr web curelt
jankesd - 2010-07-13, 15:00 Temat postu: problem z skanerem on -line dr web curelt Dzień dobry wszystkim .Posiadam dwa laptopy m-ki toshiba .Na oby dwóch używałem starej wersji skanera dr web on line nie miałem żadnych problemów .Można powiedzieć jeden z lepszych dobrze sprawdza po nim już żaden program antywirusowy nic nie znajdywał.Mój problem polega na tym ,iż jak pobrałem ostatnią wersję skanera 6.00 dwa lapki od razu w stan zawieszenia przechodzą przez moment ekran robi się czarny ,lecz skanuje w trybie szybkim w tym czasie nie można używać internetu klawiatura nie reaguje podłączona myszka również.Po zakończeniu chcę zrobić opcję pełnego skanowania i nic klawiatura nie chodzi .
Taki problem opisałem na portalu dobre programy /skanery i szczepionki/Zwróciłem się z prośbą do przedstawiciela dr web na Polskę dostałem odpowieðz ,iż może to być wina oprogramowania oraz że za mało podałem danych.Pierwszy laptop posiada system XP 32 bitowy z pamięcią 2GB procesor 3.06 .Drugi laptop posiada system Vista 32 -bitowy z 2GB pamięcią oraz procesorem 2x1,86.Według mnie producent z tą wersją coś nawalił .Jestem ciekaw czy ktoś również ma taki problem
jankesd - 2010-07-13, 15:49
Nadal walczę z skanerem na różne sposoby .Pojawił się komunikat o treści
Attention
Dr.Web Cureit is launched in the Enhamced Protection Mode /EPM/This mode ensures the functionality of Dr Web Curelt even when yorur Windows deshtop is blockod by malware
To continue working in the EPM press Ok /recommended/ to switdr to the standard mode ,pres Cancel
w tlumaczeniu jest to
Uwaga
Dr.Web CureIt jest uruchomiony w trybie ochrony Enhamced / EPM / Tryb ten zapewnia funkcje Dr Web Curelt nawet yorur deshtop Windows jest blockod przez malware
Do kontynuowania pracy w prasie EPM Ok / rekomendowane / do switdr do standardowego trybu pres Anuluj
EMP jest energency skanowania tylko
Żadne inne aplikacje mogą być lanndrend w RNIS moch O co to chodzi zastanawiam się
megler - 2010-07-14, 09:54
Proszę sprawdzić, czy problem też będzie występować jeśli uruchomić skaner z linii poleceń z parametrami: drweb32w.exe <dysk do testu> /shell /qu - użycie tych parametrów wyłącza interfejs programu, który jak sądzę powoduje problem.
jankesd - 2010-07-14, 17:55
Problem został już rozwiązany .Otrzymałem pomoc techniczną od przedstawiciela programu na teren Polski podaje treść nadesłanego e-mail Witam serdecznie,
Dziękuję za przesłanie zgłoszenia - mamy tu do czynienia z 2-ma aspektami - pierwszy to taki, że
pierwsze okno nie zawiera informacji w j. polskim a przez to utrudnia to odczystanie informacji nt.
działania narzędzia Dr.Web CureIt! A drugi jest wynikiem pierwszego - narzędzie uruchamia się (po
kliknięciu OK) w trybie EPM (tryb rozszerzonej ochrony) co powoduje, że żadna inna aplikacja nie
może zostać uruchomiona - jest to prawidłowe/zamierzone działanie narzędzia i do momentu zamknięcia
głównego okna narzędzia (z zielonym tłem) zablokowana jest pozostała interakcja użytkownika z
komputerem.
Niemniej jednak mamy tutaj jakiś problem z myszką, która powinna działać w trybie EPM. Jak rozumiem
jest to myszka na USB - czy działa standardowo na sterowniku Windows czy na innym - np. Toshiby czy
producenta używanej myszki?
Dodatkowo proszę wykonać test - po zakończeniu skanowania w trybie roszerzonej ochrony proszę użyć
kombinacji klawiszy alt+f4 (do zamykania aktywnych okien) i ewentualnie alt+tab by przejść/uaktywnić
inne/sąsiednie okno - kombinacja alt+f4 powinna zamknąć bez żadnego problemu główne okno
narzędzia Dr.Web CureIt! i ponownie odblokować Pulpit bez konieczności restartu komputera.
Oczywiście z naszej strony zgłosiliśmy problem z j. angielskim producentowi i w krótkim czasie
powinno to zostać poprawione. Dziękuję za współpracę.
---
Pozdrawiam,
Rafał Nowiński,
Dr.Web Support.
AVLab, ul. Kawia 4/16,
42-200 Częstochowa.
http://www.doctorweb.com.pl
http://www.freedrweb.pl
|
|